Codex-Logo
  • Η εταιρία
  • Blog
  • Επικοινωνία

Διαφήμιση στο Facebook

Facebook Ads

Τι είναι το Facebook Ads

Η Διαφήμιση στο Facebook είναι ένας τρόπος διαφήμισης που στοχεύει στους χρήστες της social media πλατφόρμας του Facebook. Το 85% των χρηστών του διαδικτύου, μεταξύ 16 και 65 ετών, χρησιμοποιούν τα social media. Από αυτούς, το 87% χρησιμοποιεί το Facebook. Αν μεταφράσουμε αυτό το ποσοστό σε συνολικούς αριθμούς, αυτό θα σήμαινε περίπου 22,2 εκατομμύρια χρήστες. Σίγουρα ένα σημαντικό γεγονός που κάνει τις επιχειρήσεις να θέλουν να δημιουργήσουν καμπάνιες Facebook.

Πέρα όμως από το εύρος που προσφέρει το Facebook, η πλατφόρμα αυτή είναι πολύ πολύτιμη λόγω των πολλαπλών επιλογών στόχευσης που προσφέρει. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να δημιουργήσουμε εξαιρετικά στοχευμένες εκστρατείες για απόδοση και απόκτηση δυνητικών πελατών ή μετρήσιμες πωλήσεις με στόχο την κερδοφορία.

Περισσότερα Κλείσιμο

Οφέλη Facebook Ads

Κύρια οφέλη διαφήμισης στο Facebook

Μεγάλο κοινό
Το Facebook διαθέτει μια ενεργή αγορά με πάνω από 4 δισεκατομμύρια χρήστες, οπότε είναι εύκολη η στόχευση της online αγοράς αν καθοριστιστεί το ιδανικό κοινό για την κάθε επιχείρηση.
Facebook Ads 2 - Codex
Πολλαπλές επιλογές στόχευσης
Το Facebook διαθέτει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων για να γίνει μια στόχευση, που να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες σας.
Διαφημίσεις που στοχεύουν στην απόδοση
Υπάρχουν καμπάνιες στο Facebook που επιτρέπουν την στοχευμένη απόδοση, δηλαδή πληρωμή μόνο για αποτελέσματα που επιτυγχάνονται.
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Χάρη στο Facebook Business Manager, είναι μετρήσιμες όλες οι διαφημιστικές καμπάνιες, σε πραγματικό χρόνο και τα τελικά αποτελέσματα μπορούν να αναλυθούν.
Ευέλικτη επένδυση
Οι επιλογές για την επέκταση των Facebook Campaigns είναι πολυάριθμες, αν μια καμπάνια είναι αποδοτική, είναι φυσιολογική η επιθυμία επέκτασης και αύξησης της επένδυσης.

Strategy

Διαφήμιση στο Facebook η στρατηγική μας

1. Στόχευση κοινού

Το Facebook μας επιτρέπει να διαχωρίσουμε τις διαφημίσεις μας με βάση ένα ευρύ φάσμα κριτηρίων: γεωγραφικά, δημογραφικά (ηλικία και φύλο), ανά γλώσσα ή με βάση συγκεκριμένα ενδιαφέροντα των χρηστών που θέλετε να επηρεάσετε. Έτσι, σαν πρώτο βήμα στοχεύουμε το σωστό κοινό για προβολή της χορηγούμενης διαφήμισης.

2. Remarket

Το Facebook μας επιτρέπει να κάνουμε remarket σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφθεί τον ιστότοπό μας, ή που έχουν αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό μας, ή που έχουν δει ένα ποσοστό των βίντεο μας. Αυτό μας επιτρέπει να καθοδηγήσουμε και να επηρεάσουμε τον χρήστη από τη στιγμή που σας γνωρίζει μέχρι να αποφασίσει τελικά να γίνει πελάτης σας.

3. Δημιουργία βάσης δεδομένων

Δημιουργώντας τη δική σας βάση δεδομένων, το Facebook είναι επίσης σε θέση να προβάλλει τις καμπάνιες μας σε χρήστες που συμπεριφέρονται πανομοιότυπα με τους σημερινούς σας πελάτες. Αυτός είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για την ανάπτυξή σας, μεγιστοποιώντας το ποσοστό επιτυχίας του μάρκετινγκ σας στο Facebook.

Λόγοι για Facebook Ads

Λόγοι επένδυσης για διαφήμιση στο Facebook

Στοχευμένο κοινό
Οι πολλαπλές επιλογές στόχευσης διασφαλίζουν τη δυνατότητα γνωριμίας και προσέγγισης του δυνητικού πελάτη σας.
Ενεργοί χρήστες
Πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες είναι καθημερινά ενεργοί στο Facebook και μπορούν να μετατραπούν σε πελάτες σας άμεσα.
Ανάδειξη προϊόντων/υπηρεσιών
Διαφήμιση προϊόντων & υπηρεσιών μέσω διαφορετικών τύπων post, όπως εικόνες, βίντεο, slider και stories.

Ελάτε να πραγματοποιήσουμε τη Facebook καμπάνια σας!